Małgorzata Kroh

Dyrektor Marketingu i Rozwoju, Sodexo Benefits and Rewards Services

Ekspert w obszarze marketingu B2B. W Sodexo odpowiedzialna za strategię rozwoju biznesu spółki oraz strategię marketingową i komunikacyjną na polskim rynku.
Wcześniej była odpowiedzialna za strategię marketingową rozwiązań medycznych Philips
w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Kompetencje marketingowe rozwijała również w działaniach skierowanych do klientów klasy enterprise w Microsoft Polska, oraz polskim oddziale IBM oraz IBM Global Services. Zdobywała doświadczenie, prowadząc m.in. projekty z zakresu transformacji organizacji, cyfryzacji procesów, social sellingu, wdrażania nowych modeli biznesowych, budowania propozycji wartości i komunikacji z interesariuszami. Laureatka Effie Award 2018 w kategorii B2B.

W codziennej pracy kieruje się dobrym rozumieniem i właściwym adresowaniem potrzeb klientów. Stawia duży nacisk na partnerstwo przy tworzeniu i implementacji strategii komunikacji marketingowej. Jako swój priorytet wskazuje koncentrację na transformacji cyfrowej i nowych modelach biznesowych.

Jest absolwentką Marketingu i Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyła wiele programów szkoleniowych, w tym Marketing na Kellogg School
of Management (US), Diploma in Professional Marketing (Chartered Institute of Marketing, EU), komunikację wewnętrzną i zewnętrzną oraz Executive LEAN Leadership.

Inni Prelegenci